AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy

Celkově byl využit prostor v ceníkové hodnotě 418 milionů, o 7 % více než v srpnu 2013.

AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy



Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl v srpnu 2014 největším tuzemským zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. Společnost využila reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionu korun.

Na druhém místě skončilo CZC.cz, které využilo prostor za 16,3 milionu korun. Na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Celkově využili čeští zadavatelé internetové display reklamy během sprna 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun. To představuje 1% meziměsíční pokles, zároveň však 7% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch









Úvodní foto: © bloomua - Fotolia.com

Komentáře