AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy

Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun. Na prvních třech místech se umístily společnosti z oblasti elektronické komerce.

AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy



Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2015. Zadavatelé v tomto měsíci využili reklamní prostor na internetu v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se i v prosinci umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 29,8 milionů korun.

Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall. Na třetí pozici se pak umístila společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka.cz) s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere









Úvodní foto: © varijanta - Fotolia.com

Komentáře