Toshiba spouští program Toshiba Partner s cílem vzdělávat a motivovat

Toshiba spouští ve vybraných zemích včetně České republiky a Slovenska nový program Toshiba Partner. Kromě marketingové a prodejní podpory má nabídnout jednoduchou finanční motivaci.

Toshiba spouští program Toshiba Partner s cílem vzdělávat a motivovat



Toshiba spouštění program Toshiba Partner s cílem vzdělávat a motivovatProgram Toshiba Partner má fungovat pro sdílení znalostí a zkušeností mezi společností Toshiba a prodejním kanálem.

Společnosti Toshiba resp. Toshiba Europe se prý osvědčil v Polsku, kde funguje již několik let. Proto je jeho nová verze nyní rozšířena i do České republiky, Chorvatska, Maďarska, Rumunska, Srbska, Slovinska a v neposlední řadě také na Slovensko.

Obchodníci, kteří se do programu zapojí po vyplnění registračního formuláře, získají bezplatný přístup k souboru informací o produktech a službách tohoto japonského výrobce počítačů a elektroniky.

Na dotaz ChannelWorldu Toshiba odpověděla, že všichni partneři musí udělat novou registraci, protože bývalý motivační program Toshiba DreamTeam již nefunguje. Nový portál se nyní stává hlavním pro všechny partnery.

Motivace ve finanční podobě

Součástí programu pro partnery je i motivační složka, v jejímž rámci si obchodníci mohou přijít na finanční bonus. Každá partnerská společnost disponuje jedním on-line účtem, pod kterým může průběžně kontrolovat plnění cílů, sledovat aktuální výši bonusů, možnosti jejich zvyšování, platební lhůty atd.

Partner nemusí své nákupy do systému zadávat, autorizovaní distributoři (ABC Data, Asbis CZ, AT Computers, eD' system Czech, Tech Data Distribution v ČR a ABC Data SK, Asbis SK, AT Computers SK, eD' system Slovakia v SR) je týdně reportují a do systému se načítají automaticky.

Toshiba předpokládá, že finanční bonusy budou pro partnery užitečnější než zvláštní bonusové materiály či služby. Odměny jsou flexibilní a nastavuje je obchodní zástupce Toshiby, se kterým je partner v kontaktu.

Portál zpřístupní produktové specifikace i e-learning

Každý partner může ze stránek partnerského programu po přihlášení stahovat popisy a specifikace výrobků, aniž by je musel dohledávat jinde na internetu. K nim zdarma získá i související propagační materiály. Dále se pak může vzdělávat přes internet a získávat od firmy různé certifikáty.

Cílem této multifunkční informační a motivační platformy je nejen zvýšit úroveň prodeje výrobků Toshiba, ale především poskytnout partnerům praktickou průběžnou prodejní a marketingovou podporu,“ uvedl ve zprávě pro média Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe.

Zájemci o zapojení do programu Toshiba Partner nebo získání dalších informací mohou navštívit jeho oficiální web sídlící na adrese http://www.toshibapartner.eu.

Zdroj: Toshiba, ChannelWorld








Úvodní foto: © N-Media-Images - Fotolia.com

Komentáře