Případová studie: Displeje ve výloze. Na co si dát pozor?

Použití LCD zobrazovací jednotky ve venkovním prostoru s sebou přináší mnoho komplikací. Přímé sluneční paprsky, odraz světla ve výloze a často se měnící světelné podmínky jsou faktory, které významně ovlivňují viditelnost obrazu. Modelová případová studie ukazuje, na co si při dodávkách digital signage dát pozor (PR článek).

Případová studie: Displeje ve výloze. Na co si dát pozor?



Rodinné klenotnictví s dlouhou tradicí, firma Schperk, si na Vánoce naplánovala novou reklamní kampaň, jejímž hřištěm se staly výlohy jejích prodejen. Cílem kampaně bylo oslovit maximální počet potenciálních zákazníků z řad lidí, kteří kolem výloh pravidelně chodí.

Vzhledem k tomu, že většina prodejen je orientována do ulice a do jejich výloh svítí slunce, byla podmínkou vysoká svítivost. Dalšími požadavky byly nonstop provoz, snadné ovládání a velikost úhlopříčky nejméně 100 cm. Zdrojem obrazu byl v tomto případě USB flash disk a přepínání obsahu mělo být volitelné – buď automaticky, nebo pomocí plánovače.

Celokovová obrazovka s vysokou svítivostí a tvrzeným sklem

Po poradě s odborníky se majitelé firmy nakonec rozhodli pro velkoformátovou zobrazovací jednotku Philips BDL4680VL. LCD z kategorie high brightness je určeno právě pro místa, na která dopadá intenzivní sluneční světlo nebo kde okolní podmínky vyžadují použití zobrazovače s vysokou svítivostí – 700 cd/.

Jeho celokovové provedení, odolná konstrukce a integrované větráčky pro regulaci teploty zaručují nepřetržitý provoz.  Obrazovky této série jsou vybaveny tvrzeným sklem, takže snesou i horší zacházení.

USB konektor umožňuje připojení flash disku, jehož obsah LCD přehrává automaticky podle nastaveného plánu. Připojení k místní síti LAN umožňuje také vzdálenou správu tohoto zařízení. Panely Philips jsou navíc vybaveny HTML 5 prohlížečem optimalizovaným pro digital signage. Po připojení panelu k internetu stačí zadat adresu webu, jehož obsah se má do jednotky streamovat.

Konstrukce je dimenzována na provoz 24 x 7 (dvacet čtyři hodin denně sedm dní v týdnu). Standardní tříletá záruka přitom může být prodloužena až na sedm let.

Obchodní příležitosti a další benefity

Z běžné ceníkové dealerské ceny 1 518 eur se Philips Solution partneři dostanou až na skvělých 999 eur. Ušetří tedy 519 eur a dostanou se na minimální marži ve výši 51 %.

Kromě lepšího kontaktu se zákazníky si mohou partneři zapůjčit produkty pro předvedení klientům, samozřejmostí je režim RMA – oprávnění vrácení zboží. Odborní pracovníci zajišťují pravidelnou údržbu celého řešení a pro Philips Solution partnery je tu navíc i zpětný rabat.

Partnerský příspěvek








Úvodní foto: MMD Philips

Komentáře