MSI má nový servis a rozšiřuje distribuční síť o SWS

22. 3. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

SWS se s platností od minulého týdne stala distributorem all-in-one PC a notebooků značky MSI. Výrobce zároveň oznámil změny v zajišťování servisu. Produkty již nebude opravovat Penta, nýbrž servisní středisko MSI umístěné v Polsku.

MSI nyní nabízí své AIO - all-in-one PC také v SWS (Foto: MSI AE2220)MSI bylo založeno roku 1986 a patří mezi největší světové výrobce počítačových komponent, notebooků a all-in-one řešení. Právě poslední dvě jmenované skupiny produktů nově můžete objednávat u SWS, která získala autorizovanou distribuci na oblast „full system“.

V nabídce distributora tak najdete špičkové hráčské notebooky (Gaming Series), střední třídu notebooků (Classic Series), ale i stylové ultra-light série X-Slim. All-in-one PC (AIO) jsou rozděleny na segment profesionální (Professional Series) a pro zábavu (Entertainment Series). Jak bylo vidět na letošním CeBITu, výrobce hodlá v  segmentu dále expandovat uvedením nových modelů například s podporu 3D zobrazování nebo dotykových obrazovek.

Distribuční síť jsme přehodnotili na základě prodejních výsledků roku 2009. SWS patří mezi IT distributory s velkým potenciálem a u dealerů se těší velké oblibě,“ komentoval pro ChannelWorld důvody změny v distribuční síti Radim Zavadil, marketingový manažer MSI.

MSI má nový servis, slibuje zrychlení

MSI pracuje na partnerském programu pro resellery. Již v současnosti nabízí demoprogramy pro notebooky a AIO a spolu s distributory pořádá množství promoakcí převážně na notebooky.

Výrobce rovněž provedl změnu servisního střediska, od které si slibuje zrychlení vyřízení reklamací a zkvalitnění práce servisu. Nově od března produkty MSI opravuje evropské servisní středisko v Polsku, které zaměstnává 174 pracovníků, z čehož je 94 servisních techniků. Středisko obsluhuje několik zemí zahrnujících Německo, Polsko Českou republiku a Slovensko. Měsíčně je schopné vyřídit až 18 tisíc případů a jeho průměrná doba opravy v servise (TAT) je 5 dní. Úspěšnost servisních oprav uvádí 99,1 %.

MSI servis nabízí formou  „free pick-up and delivery“ - UPS produkt zdarma vyzvedne u zákazníka a po opravě ho zdarma doručí zpět.

Přidáváme také kontaktní údaje střediska:

MSI Polska Sp. z o. o.
ul. Magazynowa 1
Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce
Poland

Pracovní doba: Po-Pá 8:30-17:00

Reklamaci je možné uplatnit třemi způsoby:

Česká republika (veškerá komunikace v českém jazyce)
e-mailem na service.cz@msi-polska.pl
telefonicky na 800 142 571 
online na stránkách zde

Slovenská republika (veškerá komunikace v českém jazyce)
e-mailem na service.sk@msi-polska.pl
telefonicky na 0800 004 803
online na stránkách zde

bitcoin_skoleni

Aktuální distribuční síť výrobce tak v České republice tvoří 100Mega Distribution, Asbis CZ, eD system Czech, Penta a SWS, přičemž poslední dva jmenovaní mají distribuční smlouvy pouze pro oblast PC. Na Slovensku jsou autorizovanými distributory MSI Agem SK, Asbis SK (pouze komponenty), eD system Slovakia a WesTech Slovakia.

Produktovým manažerem značky v SWS je Roman Kalivoda jeho kontakty najdete v profilu SWS ve vyhledávači distributorů. Zamířit můžete také přímo do e-shopu distributora.

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci