Každý zlatý trackpoint má své unikátní sériové písmeno a číslo a jejich budoucí majitelé je obdrží v luxusním balení společně s certifikátem pravosti, uvádí Lenovo. Výroba probíhala ručně, takže každý kus je naprostý originál.
Lenovo oslovilo zlatníka a klenotníka Vlastimila Kalaše, který vytvořil nejprve prototyp a poté celou sérii 14karátových zlatých trackpointů. „Součástka nabízí plnou funkčnost stejně jako běžný trackpoint z červené gumy,“ uvádí Vlastimil Kalaš.
Zlatý trackpoint je možné získat zakoupením notebooku ThinkPad nebo ThinkPad Edge v období od 1. 9. 2012 do 30. 11. 2012 a zaregistrováním se na www.thinkpad.cz.
Notebooky ThinkPad zaručují dvojnásobnou šanci na výhru, protože jejich registrace bude do slosování zařazena dvakrát. Pamětní zlatý trackpoint vyhrává nejen vylosovaný zákazník, který notebook zakoupil, ale i prodejce, který daný notebook prodal.
Jak se zlatý trackpoint vyráběl?
Zdroj: http://www.thinkpad.cz/ziskejte-zlaty-trackpoint/
TrackPoint jako symbol
„Polohovací zařízení TrackPoint, červený bod uprostřed klávesnice, je již po dvě desetiletí neodmyslitelnou součástí notebooků ThinkPad a je symbolicky obsažen i v logu značky. Proto jsme se u příležitosti 20. výročí rozhodli připomenout výjimečnou historii notebooků ThinkPad touto netradiční formou,“ uvedl ve zprávě pro média Petr Toman, generální ředitel společnosti Lenovo.
Notebooky ThinkPad již od svého uvedení na trh v roce 1992 přinášejí řadu inovací do kategorie firemních notebooků. Za 20 let se jich na trhu prodalo více než 75 milionů kusů. Svoji reputaci si získaly díky bezpečnostním funkcím a odolnosti ověřené zátěžovými testy americké armády.
Právě v těchto dnech přichází na trh nejnovější ultrabook ThinkPad X1 Carbon, který navazuje na slavnou historii těchto notebooků a posunuje definici toho, jak má vypadat špičkový pracovní nástroj zase o kousek dál.
Zdroj: Lenovo