DisplaySearch: Prodeje 3D televizí dramaticky porostou

20. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle odhadů analytické společnosti DisplaySearch se v letošním roce prodá 3,4 milionu 3D televizí a na trhu plochých televizorů zaujmou 5% podíl. Jaký vývoj trhu můžete očekávat v dalších letech?

Zájem o 3D prý poroste i nadále a v roce 2014 budou s 42,9 miliony kusy představovat 37 % trhu všech prodaných televizorů, tvrdí analytici DisplaySearch.

Mezi prvními kdo uvedl v prvním čtvrtletí 2010 na trh 3D TV byl Samsung. Podle analytiků se prodeje výrobce vyvíjí  pozitivně a nadále budou sledovat tento trend, který nastal i při premiérovém představení LCD s LED podsvícením. V současné chvíli již mají 3D televize v nabídce také ostatní přední výrobci a představení dalších modelů lze očekávat v září na veletrhu IFA v Berlíně.

V neprospěch 3D televizí hraje podle analytiků v dnešní době stále zejména nedostatek obsahu. Počet 3D filmů na discích je minimální (Avatar na Blu-ray ve 3D vyjde až na konci roku), poskytovatelé satelitního vysílání zatím spíše jen testují 3D vysílání a navíc mimo Severní Ameriku a Japonsko je rozšíření Blu-ray přehrávačů poměrně malé.

To se ale do budoucna jistě změní a s nabídkou 3D televizí v prodejnách a e-shopech proto nemusíte váhat. Půjde bezesporu o rostoucí segment také na našich trzích. Dostupný 3D obsah pak můžete nabídnout k produktu navíc a získat další marži.

bitcoin_skoleni

Vývoj prodejů 3D TV v letech 2010 - 2014

Zdroj: DisplaySearch Quarterly TV Design and Features Report (červenec, 2010)

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?