Dell upravil partnerský program a startuje nový

7. 9. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Dell oznámil prodejním partnerům registrovaným v programu Dell PartnerDirect změny. Dochází k významnému zjednodušení struktury a také ke spuštění odděleného programu pro podporu prodeje domácích produktů. Jak se můžete zapojit i vy?

Partnerský program Dell PartnerDirect má jednodušší strukturu.Dell rozděluje nabídku svých produktů na skupiny „comercial“ (GCC) a „consumer“ (1DD). Partnerský program pro podporu prodeje první skupiny je nyní jednodušší. Prodejci, kteří nabízejí produkty Dell pro domácí uživatele, pak získávají možnost zapojit se do programu zcela nového.

V srpnu uplynul jeden rok od oficiálního vyhlášení podmínek partnerského programu Dell PartnerDirect v České republice pro oblast „comercial“ produktů, který byl rozdělen do třech úrovníí. Po roce Dell program vyhodnotil a připravil jeho zjednodušení. Nově jsou k dispozici pouze dvě kategorie: Registered Partner pro všechny partnery zaregistrované přes Partnerský portál a Certified Partner s různými možnostmi specializací pro ty, kteří mají zájem a kapacitu posunout své možnosti od prodeje krabicového zboží k pokročilým řešením postavených na produktech Dell.

Program Dell PartnerDirect slavil na českém trhu úspěch. Partnersky prodej narostl v posledních dvou čtvrtletích o více než sto procent. Změny v programu nám umožní více se soustředit na certifikaci partnerů a otevírání obchodních příležitostí v oblasti pokročilejších a pro partnery ještě ziskovějších řešení,“ zhodnotil změny pro ChannelWorld Stanislav Hájek, channel marketingový manažer společnosti Dell Česká republika.

Nový program pro „consumer“ segment

Dell v posledních týdnech kontaktoval většinu partnerů zapojených do programu Dell PartnerDirect, aby je informoval také o spuštění činnosti dedikovaného oddělení pro prodej domácích „consumer“ produktů. Toto oddělení začíná nově působit i v České republice a v rámci programu PartnerDirect vyvíjí své vlastní aktivity, aby podpořilo prodej produktů jako je Inspiron, Studio nebo XPS.

Stejně jako již dva roky existující oddělení pro firemní produkty působí nové oddělení v rámci programu PartnerDirect, ale jelikož se každé z nich zaměřuje na různé segmenty koncových uživatelů, jejich obchodní a partnerské pobídky se liší. Proto je důležité rozlišovat, jde-li o Globální komerční segment (zkratka GCC) nebo program Distribuce - produkty pro domácnost (zkratka 1DD).

Do těchto sekcí je rozdělen i Partnerský portál a pro každou sekci je třeba udělat zvláštní registraci do partneského programu. Tedy pokud jste dosud byli zaregistrováni do programu PartnerDirect, šlo o část GCC. Pokud máte zájem spolupracovat i s nově vznikajícím oddělením pro domácí produkty, je třeba projít registraci ještě jednou a před název své společnosti uvést slovo „Consumer“. Oba programy jsou přitom stále otevřeny i pro nové zájemce.

bitcoin školení listopad 24

Partnerský program Dellu přináší svým účastníkům celou řadu výhod od zpětných rabatů, přes bohatou marketingovou podporu, až po možnost certifikace pro prodej podnikových řešení.  Více se o něm můžete dozvědět na zmíněném Partnerském portálu, ale také v tištěném speciálu ChannelWorldu, který vychází 24. 9. 2010 (registrujte se k odběru zde).

Změny ve společnosti Dell Česká republiky nastaly i na personální úrovni. S platností od září byl do pozice jejího generálního ředitele jmenován Jiří Kysela. Exkluzivní rozhovor s novým generálním ředitelem, ve kterém podrobněji probíráme i změny v partnerském programu, najdete na ChannelWorldu již během září.

Zdroj: Dell, ChannelWorld

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?