Hlavní navigace

D-Link představil nový partnerský program Value in Partnership+

27. 4. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Společnost D-Link přišla s inovovaným partnerským programem, který přináší tři nové partnerské kategorie. O jaké kategorie jde a jaké výhody D-Link slibuje prodejcům, kteří do programu zapojí?

D-Link představil nový partnerský program Value in Partnership+Společnost D-Link spustila nový celoevropský program pro své obchodní partnery s názvem Value in Partnership+.

Na níže uvedené adrese mohou partneři získat přístup k různým službám a funkcím, aktuálním informacím, marketingovým a podpůrným nástrojům, on-line školením a předprodejním a poprodejním podporám.

Nabízí také certifikace a další akreditační kurzy pro získání konkurenční výhody,“ uvádí na adresu nového partnerského programu ve zprávě pro média Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko.

Tři nové partnerské kategorie

Partnerský program Value in Partnership+ přichází se třemi novými partnerskými kategoriemi: Registered (Registrovaný), Silver (Stříbrný) a Gold (Zlatý).

Kategorie Registered je podle společnosti D-Link optimální výchozí úroveň pro všechny zájemce z řad prodejců. Tato úroveň umožňuje seznámit se s on-line portálem bez jakýchkoli dalších obchodních závazků.

Zaregistrovaní uživatelé mohou prozkoumat výhody, které jim může spolupráce se společností D-Link přinést. Mohou také začít využívat některé z nabízených služeb a prostředků. Například centrum pro on-line kampaně, slevy či smlouvy o zvláštních cenách.

Vyšší kategorie Silver a Gold jsou přístupné po absolvování předepsaného počtu certifikačních školících kurzů a po podpisu smlouvy. Certifikační programy obsahují na míru přizpůsobené vzdělávací moduly zaměřené na témata jako jsou bezdrátové sítě, ukládání dat, zabezpečení, přepínání sítí nebo IP dohlížecí řešení. V závislosti na úrovni členství mají Silver a Gold partneři přístup k slevám a dalším bonusům.

V programu Value in Partnership+ mohou partneři kategorie Silver a Gold dosáhnout úrovně Preferred Partner (upřednostňovaný partner). Konkrétně díky účasti ve vybraných e-learningových modulech zaměřených například na úložiště dat nebo IP dohled. Upřednostňovaným partnerům jsou pak dle D-Linku nabízeny slevy a přednostní přístup k aktuálnímu seznamu potenciálních zákazníků.

VIP+ technická podpora po telefonu

Centrum pro on-line kampaně, které je přístupné i partnerům z nejnižší kategorie partnerského programu Registered (registrovaný), představuje podle D-Linku komplexní marketingovou databázi sloužící jako manažerský nástroj pro realizaci společných propagací obchodní značky. Poskytuje nejnovější marketingové materiály a lze ji využít pro podporu obchodních projektů.

Portál má pomáhat s organizací e-mailových kampaní (například se zasíláním partnerům informací o novinkách) a k dispozici je též VIP+ přístup k telefonické technické podpoře, kterou mohou registrovaní partneři využít.

Dárky pro členy partnerského programu

D-Link se partnerský program Value in Partnership+ snaží zatraktivnit poskytováním různých dárků a prémií. Partneři, kteří se zapojí do nového programu, mohou při nákupu produktů značky D-Link sbírat body a vyměňovat je za bonusové dárky nebo kredit ve srovnatelné výši na partnerské kartě Visa.

Channelworld_ozveny

Zájemci se mají možnost zaregistrovat do on-line portálu na adrese http://vipplus.dlink.com.

Zdroj: D-Link

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Jiří Havlíček jmenován generálním ředitelem Daktely
Jiří Havlíček jmenován generálním ředitelem Daktely
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci