Čtenáři Reader’s Digest zvolili „Dobré značky" roku 2011, kdo uspěl z ICT?

Reader’s Digest nechal čtenáře opět hlasovat pro nejlepší značky v rámci průzkumu „Dobrá značka 2011“. Kdo se nejlépe umístil v ICT?



Čtenáři Reader’s Digest zvolili „Dobré značky" roku 2011 V ICT se letos nejúspěšnějšími značkami staly Nokia (15 zemí) a Canon (13 zemí). Nokia v kategorii „mobilní telefon“ zopakovala úspěch v České republice z let 2010 a 2009. Canon v ČR překonal mezi fotoaparáty po dvou letech značku Olympus.

Výsledky průzkumu nás velmi těší. Ocenění je o to cennější, že o něm rozhodovali uživatelé. Všechny naše produkty totiž vyrábíme především s ohledem na ně. Tato důvěra nám dává další energii do vývoje ještě lepších produktů,“ uvedla v tiskovém oznámení Radka Palánová, manager marketingové a korporátní komunikace Canon CZ a SK.

Acer obhájil v očích čtenářů Výběru první pozici v kategorii „Osobní počítač“, kterou získal také v letech 2010 a 2008. Kategorii „Internetová společnost“ nadále kraluje Seznam.

Reader’s Digest oslovil téměř 600 000 svých čtenářů v 16-ti evropských zemích. Nominováno bylo celkem 128 000 značek. V České republice časopis oslovil celkem 15 500 čtenářů. Ti určovali svoji důvěru ve značky celkem ve 30-ti kategoriích

Hlasování se zúčastnili také čtenáři z Belgie, Finska, Francie, Chorvatska, Maďarska, Německa, Nizozemska, Polska, Portugalska, Rakouska, Rumunska, Ruska, Slovinska, Švédska a Švýcarska.

Zdroj: Vyber.cz, Canon







Komentáře