Cisco kupuje Cariden, výrobce nástrojů pro plánování kapacit sítě

3. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Cisco, Cariden Technologies
Cisco oznámilo akvizici společnosti Cariden Technologies, která následuje nákupy firem Meraki a Cloupia.

Cisco kupuje Cariden, výrobce nástrojů pro plánování kapacit sítěCisco plánuje koupit výrobce nástrojů pro plánování sítě, společnost Cariden Technologies, za 141 milionů dolarů. Jde o třetí oznámenou akvizici Ciska za poslední tři měsíce.

Cariden vyvíjí nástroje pro plánování kapacity a správu IP/MPLS (mutli-protocol label switching) sítí. Cisco chce s těmito produkty také vylepšit svou technologii nLight.

Akvizice Cariden podpoří Open Network Environment řešení společnosti Cisco tím, že „poskytne sofistikované možnosti orchestrace sítí WAN.“

Surya Panditi, senior viceprezident a generální ředitel skupiny Cisco Service Provider Network, uvedl, že technologie Cariden pomůže operátorům efektivněji spravovat šířkou pásma, síťový provoz a inteligenci. Zaměstnanci společnosti Cariden budou do této divize zařazeni v řádu několika měsíců.

V listopadu Cisco oznámilo záměr koupit výrobce cloudových sítí, společnost Meraki a výrobce softwaru pro cloudovou autimatizaci, společnost Cloupia.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících