Společnost Dell a value added distributor DNS, dceřiná společnost eD system Czech, oznámily dohodu o vzájemné spolupráci. DNS bude prvním distributorem s přidanou hodnotou společnosti Dell na českém trhu.
K řešením a službám Dellu tak DNS přidá své letité zkušenosti a know-how, uvádí distributor ve zprávě. Dell chce s pomocí DNS posilovat svou pozici v oblasti podnikových systémů a řešení a rozvíjet dále svůj partnerský program PartnerDirect.
„V kategorii Value Added distributorů jsme již dlouho hledali vhodného partnera. Jsme proto rádi, že se nám podařilo domluvit na spolupráci právě s DNS. Naše produktové portfolio v oblasti podnikových řešení a aktivity DNS nám umožní nabídnout zákazníkům produkty a služby Dell s ještě vyšší přidanou hodnotou,“ uvedl ve zprávě pro média Jiří Kysela, generální ředitel společnosti Dell Computer.
Produktové portfolio Dellu v oblasti podnikových systémů doplňuje nabídku DNS a umožňuje mu nabízet komplexní IT řešení. „Spolupráce se společností Dell pro nás znamená výrazné rozšíření portfolia naší firmy, sítě našich partnerů a zároveň příležitost k růstu společnosti,“ dodává Petr Poláček, ředitel společnosti DNS.
Kdo za spoluprácí stojí?
V rámci nově uzavřeného kontraktu oznámilo DNS vybudování specializovaného obchodního a technického týmu pro produkty Dell, který povede Petr Hanovec, jež má zkušenosti v oblasti prodeje podnikových řešení již více než 15 let. Kontakty na něj naleznete po přihlášení v profilu DNS.
V Dellu má na starosti obchodní aktivity partnerského kanálu Pavel Rosenkranc, public and channel sales manager, podnikové produktové portfolio enterprise brand manager Ondřej Bačina a řízení partnerského programu Dell PartnerDirect zajišťuje channel marketing manager Stanislav Hájek.
Zdroj: DNS, ChannelWorld