Obrazem: Partnerské setkání Klikman.cz „S námi je to Havaj“

Broadline distributor eD‘ system Czech pozval členy sítě Klikman.cz z celé České republiky opět na osvědčené místo k „havajskému“ rybníku Medlov na dvoudenní akci. Jak setkání probíhalo?

Obrazem: Partnerské setkání Klikman.cz „S námi je to Havaj“



Krásné hostesky s květinami spoře zahalujícími jejich dekolty rozptýlily všechny chmury i nejasnosti a lákaly všechny přítomné na večerní program. Na partnery totiž čekala soutěž hostesek o Havajskou Miss Klikman a speciální disciplínu Miss mokré tričko, která pak byla třešničkou na dortu.

Havajská akce se opět nesla v uvolněné a přátelské atmosféře, kterou oceňovali jak prodejci, tak i zástupci zúčastněných výrobců. Příjezd na „Havaj“ byl pro mnohé poněkud nečekaný, jelikož  z nebe začaly padat obrovské kroupy a na cestě se objevila cca 30 cm vrstva ledu. Na recepci v hotelové hale však bylo jasno – krásné hostesky s květinami spoře zahalujícími jejich dekolty rozptýlily všechny chmury i nejasnosti a lákaly všechny přítomné na večerní program.

Petr Schrom, marketingový a obchodní ředitel eD‘ system Czech,  uvedl program večera se slovy, „že se bude na co těšit“. Na partnery totiž čekala soutěž hostesek o Havajskou Miss Klikman a speciální disciplínu Miss mokré tričko, která pak byla třešničkou na dortu.

Soutěž hostesek o Havajskou Miss Klikman a speciální disciplínu Miss mokré tričkoPři jednom ze soutěžních úkolů byli zapojení i diváci z publika, kteří museli za pomoci ruční vrtačky z kokosu dostat co nejrychleji obsah do skelničky. Jeden ze soutěžících a vyslanec HP – Jozef Cerovský za pomoci hostesky dokázal mléko z kokosu vydolovat za solidních 48 vteřin. Vítězkou Miss se stala dívka s č. 9, slečna Lucie, která rovněž ovládla i disciplínu s krycím názvem Sprcha, tedy Miss mokré tričko.

Pro všechny účastníky byla připravena bohatá grill party, kde nechyběl krom masa ani tropický ananas, zároveň se u mobilního baru rozjela havajská ochutnávka nejen alkoholických drinků, které došly těsně před půlnocí.

Po závěrečném vyhlášení někteří unavení účastníci ulehli, ale ukázali se i vytrvalci, které organizátoři odváděli na pokoj kolem páté hodiny ranní. Ráno však byli kupodivu čilí a zodpovědně sbírali na přednáškách výrobců samolepky na svou herní kartu, aby mohli být zařazení do závěrečné tomboly.

Nejdřív zábava, potom práce?

Druhý den  setkání již  proběhl v „pracovní  atmosféře“, kdy na 161 účastníků čekal nabitý program prezentací výrobců.  Po obědě nastal čas na krátký odpočinek v podobě divokého tance havajských tanečnic, který do účastníků napumpoval tolik nové energie, že v 18:00 hodin pátečního večera, kdy akce končila losováním tomboly, bylo v sále stále přes 150 členů sítě .

Členové sítě Klikman při anketě komodit, které by chtěli začít nově prodávat, vybrali značky Brother, Dell  a nově značku Lenovo (řazeno abecedně). Pro letošní rok si naplánovali obratový růst o 20 %.  Celkem se zúčastnilo 161 prodejců ze 118 kamenných poboček a 37 zástupců výrobců. Více v galerii níže.


Kdo je Klikman?

Klikman.cz je otevřená síť 170 kamenných prodejen v ČR s ročním obratem okolo 970 mil. Kč. Pobočky jsou rozmístěné ve většině měst nad 15 000 obyvatel. Měsíčně vydává katalog s neadresným roznosem v nákladu 500 000 ks.

Zdroj: eD' system Czech




Galerie




Komentáře