Alcatel-Lucent: Dynamic Tour 2011

Společnost Alcatel-Lucent odstartovala na dubnovém kongresu ve španělské Barceloně šňůru partnerských setkání pod názvem Dynamic Tour 2011. Setkání s partnery a zákazníky postupně proběhnou celkem ve 30 různých lokalitách po celém světě.

Alcatel-Lucent: Dynamic Tour 2011



Alcatel-Lucent na těchto akcích zájemcům představí produktové portfolio z oblasti síťové infrastruktury, IP komunikace, kontaktních center a sjednocené komunikace, přičemž si klade za cíl klást důraz na demonstraci nových technologií na příkladech z reálného světa. Přednášející se také pokusí nastínit aktuální trendy v oblasti komunikace a předeslat tak, jak se budou zaměstnanci v rámci podniku dorozumívat v blízké budoucnosti.

Alcatel-Lucent u nových produktů ústy přednášejících zdůraznil rychlou návratnost investic, například v případě řešení pro konferenční hovory by se mělo údajně typicky jednat o méně než 6 měsíců. Padla také připomínka faktu, že by se ekonomické subjekty neměly zaměřovat pouze na slepé snižování nákladů, ale měly by investovat rovněž do technologií, které jim v budoucnu pomohou zvyšovat výnosy.

ALU OpenTouchMottem Dynamic Tour pro rok 2011 se stalo sousloví „Change the conversation“, jež by mělo akcentovat dynamiku, s jakou se momentálně vyvíjejí moderní řešení pro podnikovou komunikaci. S emotivní přednáškou o překotné transformaci komunikačních nástrojů započal hlavní program konference prezident Alcatel-Lucent, Tom Burns. S výstupem na téma nově představených produktů ho následoval Paul Segre, výkonný viceprezident společnosti Alcatel-Lucent.

Velmi povedenou keynote pronesl Kevin Panozza z australské společnosti Engage, který zdůraznil fakt, že akvizice nového zákazníka je výrazně dražším aktem než udržení toho stávajícího. Navrhl proto, aby se vycházelo zákazníkovi vstříc a společnosti se zákazníky komunikovaly tak, jak je to pro zákazníky nejpohodlnější. V té souvislosti Panozza neváhal vyzdvihnout význam sociálních sítí a uvedl domněnku, že pro současnou a budoucí generace uživatelů a zákazníků již konvenční komunikační řešení nebudou dostatečná.

Firmy nemohou čekat, že se zákazník přizpůsobí jim, ale musejí mu aktivně naslouchat. Klíčovou myšlenkou pro budoucnost podle něj je, že zatímco dříve subjekty v konkurenčním prostředí soutěžily o přízeň zákazníka svými produkty, postupně se dostávají do situace, kdy se hlavní kolbiště konkurenčního boje přesouvá ke komunikaci a tedy i možnosti zákazníka vůbec oslovit.

OpenTouch – ucelené řešení pro komunikaci

Společnost Alcatel-Lucent v Barceloně zároveň uvedla softwarové řešení OpenTouch určené pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními, přináší nástroje ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí. Řešení Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na nové ucelené platformě, jež ke svému provozu využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Tato otevřená architektura podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních - uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby.

OpenTouch tak přináší unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. Díky tomu, že OpenTouch využívá otevřený přístup, není komunikace omezena počtem připojených zařízení. Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone

Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení „smart Alcatel-Lucent OT8082 My IC Phonedeskphone“ (chytrý stolní telefon), které kromě multimediální komunikace umožňuje také spouštění různých aplikací a přístup k řadě nových služeb. Telefon je primárně navržen pro využití v podnikové sféře, k dispozici jsou však i specializované varianty, například pro oblast hotelnictví. Novinka nabízí přístup k informacím a aplikacím prostřednictvím dotykového displeje.

Pro platformu Alcatel-Lucent OmniPCX Office bude telefon dostupný ve třetím čtvrtletí. Společnost Alcatel-Lucent u výše uvedených produktů využívá otevřeného přístupu pro optimalizaci vývoje aplikací a nabízí sadu vývojových nástrojů API a SDK. Ty jsou veřejně dostupné na portálu společnosti. Globální komunita vývojářů má možnost dodat své aplikace pro My IC Phone. K projektu My IC Phone se přihlásilo už přes tisíc vývojářů.

Zdroj: CIO Businessworld







Komentáře