IDC: Retail sektor v regionu EMEA bude v roce 2013 investovat do omni-channelu

Analytici společnost IDC vydali deset předpovědí pro retailový trh v regionu EMEA v následujícím roce. Jakou budoucnost předpovídají?

IDC: Retail sektor v regionu EMEA bude v roce 2013 investovat do omni-channelu



Klíčové trendy a budoucí vývoj retailového trhu, který ovlivní region obchodní i technologické  investice v retailovém segmentu v regionu EMEA představilo IDC minulý týden na bezplatné webové konferenci.Klíčové trendy a budoucí vývoj retailového trhu, který ovlivní region obchodní i technologické  investice v retailovém segmentu v regionu EMEA představilo IDC minulý týden na bezplatné webové konferenci, které se účastnili analytici Ivano Ortis, Christine Bardwell, Mark Yates and Hana Chmelová.

Retaileři v západní Evropě budou dále investovat do vytvoření omnichannelového přístupu a technologie bude hrát jednu z klíčových rolí. Retaileři v regionu CEMA pak budou dále na vyspělých západních trzích hledat inspiraci, jak postavit zákazníka do středu investic a rozhodování,“ říká Christine Bardwel z IDC.

10 nejdůležitějších předpovědí pro retailový trh v regionu EMEA pro rok 2013

  1. Retaileři odstraní bariéry a začnou více podporovat tzv. Stop Start Shoppery.
  2. Vyspělost retailového omni-channelu nadále poroste.
  3. Ke splnění cílů v omni-channelu budou muset retaileři výrazně investovat do platformy a architektury.
  4. Obchodníci se více zaměří na cestu výrobku od dodavatele na polici.
  5. Vylepšené prodejny „vyšší úrovně“ zlepší zákazníkům dojem (nebo zkušenost) z nákupu.
  6. Modernizace a rozšiřování ruského retailu povede ke vylepšování IT, jelikož vedoucí hráči budou hledat konkurenční výhody.
  7. Online retaileři v regionu CEE začnou přecházet od experimentování k základnímu provozu.
  8. Na Blízém východě se začnou objevovat kompletní retailová řešení předpripravená k prodeji.
  9. Prodejní místa se začnou více zaměřovat a orientovat na zákazníka.
  10. Vyspělá datová architektura umožní skutečný omni-channel marketing.


Zdroj: IDC








Úvodní foto: © .shock - Fotolia.com

Komentáře