Infografika: Čtvrtina Evropanů si letos plánuje pořídit chytré hodinky (Kentico Software)

Spotřebitelé chtějí podle nového průzkumu používat chytré hodinky pro osobní, ale i pracovní záležitosti. Kentico Software zároveň upozorňuje, že tato zařízení představují nový potenciální kanál pro on-line marketing.

Infografika: Čtvrtina Evropanů si letos plánuje pořídit chytré hodinky (Kentico Software)



Chytré hodinky dosud vlastní pouze necelá desetina Evropanů, ale zájem o ně neustále roste. Podle průzkumu společnosti Kentico Software si toto zařízení v budoucnu chystá pořídit 33 % obyvatel Evropy, přičemž bezmála čtvrtina tak chce učinit již v tomto roce.

Většina respondentů hodlá chytré hodinky používat pro osobní potřebu (71 %), zbylých 29 % pak k pracovním i osobním účelům. Spotřebitelé vidí hlavní přínos především v možnosti řijímání a odesílání e-mailů a zpráv a upozornění na schůzky, novinky na sociální sítích nebo pohybu na bankovním účtu (46 %).

Jako další uváděné výhody chytrých hodinek respondenti uváděli možnost navigace při chůzi a cestování osobní či hromadnou dopravou (37 %), telefonické a video hovory (32 %), bezpečnostní monitoring, resp. sledování aktuální polohy seniorů, dětí nebo zvířat (27 %) nebo sledování pohybové aktivity a spalování kalorií (21 %).

Mezi další výhody pak podle dotazovaných patří možnost platit s hodinkami v online obchodech a spravovat své online bankovnictví (15 %), sledovat videa a poslouchat hudbu (14 %) nebo pořizovat fotografie a videa (13 %).

Na druhou stranu, 54 % dotázaných Evropanů si chytré hodinky dosud nepořídilo kvůli jejich ceně a dalších 40 % nevidí pro jejich pořízení dostatek důvodů.

Další kanál pro on-line marketing

Podle Kentico Software se chytré hodinky v budoucnu stanou důležitým nástrojem pro on-line marketéry, kteří je budou moci používat jako další komunikační platformu pro budování své značky nebo pro zasílání cílených nabídek.

Chytré hodinky jsou ideálním nástrojem pro zasílání personalizovaných sdělení a nabídek připravených na míru. Marketéři navíc mohou na uživatele hodinek cílit podle toho, kde se daná osoba právě nachází,“ uvedl Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.

Tento trend potvrzují i výsledky průzkumu – kompletní zablokování reklam na chytrých hodinkách by ocenilo pouze 36 % dotazovaných. Naopak 14 % z nich by nevadilo přijímání jakýchkoli reklam a 21 % by ocenilo reklamní sdělení od firem, o jejichž produkty má zájem.

Infografika – Výsledky průzkumu Kentico Software

Infografika - Chytré hodinky

Zdroj: Kentico Software








Úvodní foto: Apple

Komentáře